FANDOM

Blake Myers
Blake Myers
Informacje
Rasa: Człowiek
Płeć:
Zajęcie/Praca: Strażnik kosmosu
Rodzina: Dale Myers (ojciec)
Darla Myers (matka)
Pierwotny Blake (przodek)
Przyjaciele: Mitch de la Cruz (najlepszy przyjaciel)
Skye Gunderson (interes miłosny)
Zorka
Szybki Eddy
Rodrigo de la Cruz
Carmen de la Cruz
Dr. Björn Gunderson
Isabelle Gunderson
Kosmiczne Wiewiórki (okazjonalnie)
Wrogowie: Kosmiczne Wiewiórki
Roy Cronk (zazwyczaj)
Debiut: "Dorwać małego!"
Dubbing PL: Przemysław Wyszyński
Dubbing EN: Robbie Daymond
Blake Myers - jeden z głównych bohaterów serialu "Dorwać Blake'a!". Jest on 13-letnim chłopakiem, który marzy, że pewnego dnia zostanie strażnikiem kosmosu i uratuje Ziemię od Kosmicznych Wiewiórek. Jest bardzo uzdolniony w parkourze. Podobnie jak Mitch i Kosmiczne Wiewiórki pojawia się w każdym odcinku.

WyglądEdytuj

Blake jest wysokim nastolatkiem o niebieskich włosach, ubrany w czerwony T-shirt, czarne spodnie i biało-czerwone buty. Ma długi nos, a w starym wyglądzie także kilka piegów.

WystępyEdytuj

Blake, tak jak Mitch i Kosmiczne Wiewiórki pojawia się w każdym odcinku.

RelacjeEdytuj

Mitch de la CruzEdytuj

Mitch jest najlepszym przyjacielem Blake'a. Pójdzie za nim nawet w ogień, jest mu bardzo lojalny. Pomaga mu również w walce z Kosmicznymi Wiewiórkami.

Skye GundersonEdytuj

Skye jest obiektem miłosnym Blake'a. Jego miłość do niej nie jest dokładnie pokazana. Jest to pokazane w odcinku "Dorwać Skye!", gdy Leonard zamraża Skye, a Blake próbuje za wszelką cenę ją uwolnić. W tym samym odcinku, Skye całuje Blake'a w usta, by oboje dostali darmowe taco dla zakochanych w walentynki. Po pocałunku Blake sztywnieje.

LeonardEdytuj

Blake nienawidzi Leonarda, podobnie jak pozostałe Kosmiczne Wiewiórki, lecz bardziej ze względu na jego inteligencję.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy Dorwać Blake'a! miało się nazywać "Blake and the Aliens" Blake podobnie jak Mitch i Skye miał mieć inny wygląd kolorystycznie.
  • W odcinku "Dorwać bezpamięć!" potwierdzono, że ulubione jedzenie (i owoc) Blake'a to serowe nachosy.
  • W odcinku "Dorwać lunatyka!" potwierdzono, że Blake nie znosi lawy.